SmartDeal
  • Bezpečnost na stadionech

    Návrh řešení bezpečnosti pro stadiony

    "Jedním z problémů snižujícího se počtu návštěvníků na fotbalových stadionech
     jsou opakující se výtržnosti a potyčky mezi skupinami fanoušků."

  • ITF Kuchyně Gorenje

    Prague Open

    "Mezinárodní turnaj žen s dotací 10.000 USD"

  • Pražská Junior Wilson Tour

     

    "Atraktivní série 3 mládežnických turnajů zařazených do kalendáře ČTS"

  • Tenisová extraliga

     

    "Nejvyšší domácí tenisová soutěž "

  • ATP Tenisové turnaje

     

    "Mezinárodní tenisové turnaje mužů"

  • ITF RPM Open Prague

     

    "Mezinárodní tenisové turnaje mužů"

 

Co přináší karta fanouškům

Předně šanci ještě více se identifikovat se svým oblíbeným klubem. Běžný příznivec se tak mění z bezejmenné hlavy v davu v plnohodnotného člena svého týmu. Karta fanouška není jen další z plastových kartiček v peněžence, ale plnohodnotným průkazem, který říká: "Jsi tady pro svůj klub a on je tu pro tebe. Takže karta fanouška plní roli permanentní vstupenky, umožní přednostní nákup vstupenek na atraktivní utkání, zbaví držitele problémů při vstupu na stadion, pokud je na utkání povinný adresný ticketing (ten se vbrzku stane zřejmě povinným pro všechna utkání), umožní příznivcům výhody při nákupu zboží a služeb od klubových partnerů.

 

Co přináší klubům

Kromě systému zajištění bezpečnosti na svém stadionu a plného využití tzv. práva "pána domu" je karta fanouška ojedinělým marketingovým nástrojem. Se zavedením karty fanouška klub získává unikátní databázi lidí, občanů, spotřebitelů, potencionálních zákazníků, kteří se identifikují se svým klubem. Databáze držitelů karty se stává důležitým argumentem při jednání s komerčními partnery i s institucemi veřejné správy či samosprávy. Klub získává zcela přesné informace o návštěvnosti na svých utkáních.

 

Karta jako artikl

Design karty fanouška je zcela individuální. Je zcela na zvážení klubu, jaký design zvolí. Zda dá přednost klubovému logu, nebo upřednostní partnery. Je možné zvolit rozdílný design pro děti, příznivce, kteří vyhledávají rodinný sektor, jiný design může mít karta pro držitele permanentních vstupenek a VIP karty pro partnery klubu. Existovat bude i neutrální karta pro příznivce, který se ortodoxně nehlásí k žádnému klubu, ale je prostým sportovním příznivcem. Tu mohou využít například cizinci či občasní návštěvníci utkání.

 

Cíl zavedení karty

Posunout návštěvu fotbalového zápasu na úroveň společenské akce, nabídnout zábavu na úrovni. Vytvořit na stadionu kulturní prostředí. Přilákat do ochozů ekonomicky aktivní, kultivované příznivce ze všech vrstev společnosti i s jejich rodinami a vymýtit ze stadionů nežádoucí jevy jako divácké násilí či další ohrožující jevy – pyrotechniku, vulgaritu, rasistické či homofonní projevy.

 

Možná rizika

Je velmi pravděpodobné, vlastně zcela jisté, že se zavedení karty fanouška setká s negativní reakcí u části radikálních příznivců. Jsme přesvědčeni, že ztráta několika desítek diváků, či bojkot několika utkání radikály z kotlů, se bohatě podaří vynahradit. Zejména příchodem rodin s dětmi, skutečnými sportovními příznivci, kteří doposud z obav na stadiony nechodili.

 

FOTOGALERIE